sobota, 13 marca 2010

Komentować leniwcy!

I tak to z Wami jest. Piszę i piszę, a Wy leniwcy nawet komentarza nie zostawicie.
I jeszcze mi powie taka jedna "to twoja wina, nie piszesz regularnie to ludzie przestają zaglądać". Phi! Jestem oburzona. Dasz palec, a od razu chcą całą rękę!

A'propos ręki.
Wiedzieliście, że obrączkę się nosi również na lewej dłoni? Dzisiaj się o to kłóciliśmy z Danielem. Wszechwiedzący Internet rozwiał wątpliwości:

"Obrączkę ślubną nosi się na prawej ręce u prawosławnych, w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, w Austrii u katolików oraz m.in. w: Polsce, Chile, Grecji, Hiszpanii, Indiach, Niemczech, Norwegii, Wenezueli...

Na lewej dłoni nosi się obrączkę m.in. w takich krajach jak: Brazylia, Francja, Portugalia, Irlandia, Kanada, Meksyk, Słowenia, Szwecja, USA, Wielka Brytania, Włochy."

Ileż to się można ciekawostek dowiedzieć obserwując Portugalczyków.

11 komentarze:

Maciek pisze...

W USA, to podobno przez to, że serce jest po lewej stronie;>

dioblica pisze...

Pierwsze primo: pisać-leniwcze! :P
Drugie primo (zwane inaczej secundo): dalej uważam, że miałam racje.
Trzecie primo (tudzież tertio): ZARĘCZYŁAŚ SIĘ? ;>

aninhaemlisboa pisze...

No właśnie Magda, a co Wy na takie znaczące tematy schodzicie, co? ;) Święci się coś? ;)

Maciek pisze...

Dżisas...Magdalena de Almeida.

mag.o pisze...

NIEEEEE! Nie zaręczyliśmy się :P I nie zamierzamy na razie. A tematy do rozmów..hmm no coż, zależne od miejsca, czasu i kontekstu. Tak oglądaliśmy zdjęcia znajomych ze ślubu i rzuciła się w oczy ta różnica :P BUZIAKI DLA WSZYSTKICH.

PS. Na reszcie komentujecie!

Anonimowy pisze...

I na rece lewej w Czechach ;o)))

dioblica pisze...

Magda! Wstyd i gańba! Wygrałaś olimpiade z polaka i taki byk?!?!?! :P Pani Ala by Ci w tyłek przyrżneła za takie coś :PP

Anonimowy pisze...

bez wyzwisk proszę! ;D..to mówisz ze zatęskniłaś za "Nami" ;D

mag.o pisze...

Jasiu, doprawdy nie wiem o co Ci chodzi. Ciągle mnie poprawiasz zamiast napisać coś ciekawego :P Zawsze mi się wydawało, że Wołacz od liczby mnogiej rzeczownika "leniwiec" to "leniwcy", bo mowa tu o większej liczbie leniwców...co widać, po ilości komentarzy ( chwała Bogu)
A za WAMI bardzo zatęskniłam! Bardzo bardzo!
Dzisiaj święcimy triumfy, bo Sporting wygrał, co miałam okazję fizycznie odczuwać, na stadionie 35000 ludzi! I jeszcze kobitki dostały szaliki za free.
PIĘKNIE.

mag.o pisze...

Ha! I dobrze się Olsuce wydawało!
Jasiu, mądralo poczytaj sobie wredna małpo:
http://pl.wiktionary.org/wiki/leniwiec

lm liczba mnoga ~ce/~cy, ~ców, ~com, ~ców, ~cami, ~cach, ~ce/~cy

Aż się położę spać ze spokojnym sumieniem, jeszcze mi ten portugalski polskiego nie wyparł, oj nie.

dioblica pisze...

Magda, wredniejsza małpo :P :

PS. Na reszcie komentujecie!

O to mi biega :D Kurcze...aż wiki musiała Ci pomagać?:P Tym bardziej wstyd! :PP



PS. Ty wiesz ;*

Prześlij komentarz